Wzrost sprzedaży zabawek w dobie pandemii
Sprzedaż lalek Barbie wzrosła o 29% w trzecim kwartale, według Mattel, co oznacza największy kwartalny wzrost odnotowany przez Barbie od co najmniej dwóch dekad wstecz. Podobnie firma Lego ogłosiła we wrześniu, że jej ogólna sprzedaż wzrosła o 7% do 2,5 miliarda USD rok do roku, podczas gdy zysk operacyjny wzrósł o 11%.
Bez względu na pandemię, sprzedaż zabawek mogłaby nadal rosnąć
Zabawki zawsze były popularną kategorią prezentów w czasie świąt i nie jest wyjątkiem w tym sezonie zakupowym, który rozpoczął się wcześnie. Rozsądne jest założenie, że w tym okresie świątecznym dzieci otrzymają bardziej namacalne prezenty (czyli zabawki), ponieważ wycieczki do kin i parków rozrywki oraz inne plany podróży mogą zostać odwołane. Według raportu Holiday Shopping 2020 firmy Deloitte, 74% kupujących w okresie świątecznym wyda na zabawki i hobby (w tym książki, gry planszowe, lalki, filmy itp.); Około 13% łącznych wydatków wakacyjnych w handlu detalicznym zostanie przeznaczone na zabawki i hobby. Według raportu, segment „świątecznych zakupów” planuje wydać w tym roku o 34% więcej niż przeciętnie na zabawki i hobby. Ponieważ wielu rodziców chce zabawiać swoje dzieci i zajmować się nimi innymi sposobami niż ekrany, zabawki oferują wyjątkowy sposób tworzenia nowych doświadczeń i zachęcania do korzystania z wyobraźni i ciekawości. Ponadto, wraz z przyspieszonym wprowadzaniem nauki online, wiele osób zaczyna na nowo przemyśleć edukację i sposób, w jaki nauka może być stosowana poza tradycyjną salą lekcyjną, co prowadzi do ponownego zainteresowania zabawkami edukacyjnymi, na które powinni zwrócić uwagę twórcy zabawek i marketingowcy.
Zabawki edukacyjne jako siła napędowa rozwoju dziecka
Zabawy zawsze działały jak katalizator, zachęcając dzieci do nauki, angażowania się i uczestnictwa. Zabawki edukacyjne lalabu.pl są ważne, ponieważ mogą pomóc zwiększyć IQ i kontrolę motoryczną, rozwinąć inteligencję społeczną i emocjonalną, lepszą koncentrację oraz zwiększyć kreatywność i inne umiejętności miękkie. Jeszcze przed COVID rodzice wykazywali rosnące zainteresowanie zabawkami edukacyjnymi. W tym roku okazują się ratunkiem dla rodziców, którzy czują się przytłoczeni i pozbawieni kwalifikacji, aby odpowiednio zapewnić jakość edukacji w domu i pogodzić czas spędzany w szkole z czasem spędzanym na zabawie.