Jak wybrać dobrego kuriera do stałej współpracy?

Planujesz podjąć współpracę z firmą kurierską? Nie wiesz na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego partnera? Przeczytaj dzisiejszy artykuł i poznaj odpowiedź na to pytanie.

Czas i sposób dostarczania przesyłek zmieniał się na przestrzeni lat. Obecnie kurierzy korzystają z bardzo zaawansowanych technologii pozwalających na szybkie i sprawne dostarczenie przesyłki do odbiorcy. Przedsiębiorstwa prowadzące sprzedaż online mają spory dylemat odnośnie wyboru firmy kurierskiej do współpracy. Na rynku bowiem działa wiele firm specjalizujących się w tego typu usługach. Na co zwrócić uwagę przy wyborze dobrego kuriera do stałej współpracy?

Po 1. Jakość usług i bezpieczeństwo

Nowoczesne systemy bazujące na technologii GPS pozwalają na monitorowanie i lokalizację kurierów w wygodny sposób. Zapewnia to pełną kontrolę procesu dystrybucji przesyłek do klienta. Profesjonalna firma kurierska korzysta również z ubezpieczenia przesyłek i towarów. Warto o tą kwestię zapytać firmę przed podjęciem współpracy.

Po 2. Terminowość

Nadając przesyłkę do odbiorcy, pierwszą rzeczą która nas interesuje jest czas dostawy. Terminowość w dostarczaniu przesyłek to absolutne must have każdej firmy kurierskiej. W przypadku mniejszych przesyłek expresowych (dokumenty i małe paczki) doskonale sprawdzi się oferta kurierów rowerowych – Kurier Warszawa. Rozwiązanie to sprawdza się szczególnie w dużych miastach o wysokim stopniu zakorkowania ulic.

Po 3. Kompleksowa obsługa i elastyczność oferty

Oferta firmy kurierskiej musi wpasować się w nasze potrzeby i wymagania. Tylko wtedy będziemy mogli zaspokoić nasze oczekiwania i cieszyć się z owocnej współpracy. Warto wybierać firmy, które obsługują zarówno przesyłki krajowe jak i międzynarodowe. Wiele firm kurierskich zapewnia również usługi magazynowe oraz konfekcjonowanie. Warto zapoznać się z tego typu informacjami przed podpisaniem umowy.

Po 4. Wygodny monitoring przesyłki

Monitoring przesyłki jest szczególnie ważny dla jej odbiorcy. Działając w branży e-commerce, musimy dostarczyć klientowi niezbędnych informacji na temat nadanej przesyłki. Klient powinien znać przewidywany czas dostawy swojej paczki. Do tego właśnie służy monitoring przesyłki online, dzięki któremu klient może poznać bieżącą lokalizację paczki na którą oczekuje. 

Podobne wpisy